Monday, November 10, 2008

12th time!HI TEA SMKBS N DATING



HI TEA SMKBS..
TANGGAL 2 NOV 2008- Da lama dah, aku baru nk update kt blog.huhuhu..Hi tea sek aku.. Khas utk cikgu2 jek! Aku la yg incharge Hi tea nih! Terror x aku. Dgn bantuan AJK Klab Staff SMKBS, akhirnya berjaya Majlis Hi tea ni dgn jayanya..

Tema tu pengetua yg advice. Dia minta tema kaler pakaian warna MERAH... huhuh..garang btul pengetua sekolah aku ni gak, yek! hehehe. MMg ramai la gak yg memakai baju merah nih! Korg bleh tgk la kt gambar2 yg aku letak ni eh.. klo xcukup, leh tgk kt blog misae. geng aku tuh!

Makanan byk, tp sebab aku yg incharge progrm nih, aku cam xde selera mkn.. Btul ke? Btul weh, smpai org lain pun pelik nape aku xmakan byk... Kahkahkah.. (maknanya sume tau aku kuat mkn sejak akhir2 nih)


DATING DI TAMAN TASIK SHAH ALAM
Sejurus selepas Hi Tea, aku n sae pegi la ke Taman Tasik Shah Alam. Aku nk jumpe abg aku. Tapi Sae nak ikut sbb dia xnak balik umah dulu.. Pelik manusia nama Sae ni. Org lain xtentu arah nk balik cepat. Dia nk gi jln2 lg.. Tapi yg best, aku bw Sae yg xpenah gi Taman TAsik S.Alam.. Untung Sae dpt ikut aku.. Lama gak ktorg begambar kt sana. Dah 1 1/2 jam, baru abg aku kuar dr wet world. Sonok sgt la tu mandi kt sana..


No comments: