Friday, November 28, 2008

15th times! MENGHITUNG HARI

MENGHITUNG HARI
TANGGAL 29 NOVEMBER 2008 - Aku sedang menghitung hari. Lagi 22 hari,Insyaallah aku akan dinikahkan dengan someone special in my life..Terharu...Ade gak org nak kawin ngn aku ni..Ade gak org yg syg aku sepenuh hatinya.. Ade gak org yg nak hidup bersama2 dgn aku..

Tinggal lg 22 hari,aku dah prepare ke? Aku dah sedia ke nak jadi seorg isteri? Aku dah pandai masak ke? Aku dah pandai buat keje rumah ke? Sepatutnya umur 25thn ni, dah mcm2 aku boleh buat. Spatutnya aku dah bleh masak sedap2, pandai buat keje rumah, pandai menjahit dll... Tapi aku satu habuk pun xtau! Malunye la aku nnt klo mak mertua aku suh masak utk dia..Aku nak masak ape weh? Masak kari pun, mak aku kata hangit...huhuhu...Aku malu weh..

Apa spatutnya aku buat dlm ms 22 hari lg ni? any suggestions? sila la bantu aku yg dlm menghitung hari nih..Nak bg resepi ke, petua ke, tips2 nak jaga ati keluarga suami ke...ape2 je la..meh la tlg aku!!!

1 comment:

MiSaE said...

huwaaa..aku x dpt membantu kamu.lagi haprah aku ini..

(*tingat kat kue teow ko..sedap!)