Friday, October 31, 2008

11th time! OPEN HOUSE!!


OPEN HOUSE UMAH AKU!

Tanggal 25 Oktober- Nak kata open house, boleh la kot! Tapi aku jemput xramai pun! Aku jmput k.Bong, k.Zaidad, Sae, Masida, Leli, Rozita. Dan paling special, aku jmput ABG aku yg tersayang.... Alhamdulillah, sume kwn2 ku ini dtg ke rumah aku yg cun melecun tuh! Kecuali, ade la sorg kwn tu, xdpt dtg umah aku. Kononnya ade kenduri kwn dia la....kwn dia dtg dr perlis la... Huhuhuh... Org tu adelah SAE... Kwn baik aku kt sekolah aku ngaja tuh!

Mak aku siap kata lg suh la Sae dtg mlm. xpun datang la esoknya... huhuhu...Hampeh... Tapi aku xrugi... Sae yg rugi sbb dia kuat mkn. Yang paling best, aku siap begambar ngn k.Bong n K.Zaidad then anta kt Sae time2 tu jgak! Teknologi beb! Guna MMS la.. Kan SAE da pakai henpon baru...kehkehkeh..


4 comments:

razmi said...

hai .salam perkenalan .

MiSaE said...

uhuks..

mekta jahat!kbong kate makan besh2 blake.awat x simpan utk aku.

=)~ terliur dah aku ni..

ETA SENSEI said...

hahaha...padan muka utk org xdtg umah aku! mak aku tau ko kuat mkn, tu sbb dia suh dtg. dia siap suh tido kt umah skali. tp kamu xmau...hahaha padan ngn muka kamu

MiSaE said...

guane aku nak tdo weh..membe aku dtg tdo umah aku.xkan nak bawak die skali.die segan ler..