Sunday, October 5, 2008

8th time.BERHARI RAYA...

BERHARI RAYA..


TANGGAL 1 OKTOBER-Hari raya Aidilfitri..Family aku beraya di Sabak Bernam pd raya pertma n kedua. Then beraya di Lubok China Melaka pd raya ke 3, Muar pd raya ke 4. Sehari sebelum hari raya, aku telah belajar sesuatu dr nenekku..aku blaja buat ketupat. hehehe..

Langkah pertama, sediakan 2 helai daun kelapa yg pucuk.


Tadaaaa....sudah siap ketupatku...


Tapi dgn bantuan nenekku la..aku buat 3/4 dr ketupat tu,then nenekku smbung siapkan..

Then, pada hari raya, bermula la sesi bersalam-salaman sesama fmly..kami memakai pakaian bertemakan kaler purple..


Then, sepanjang raya ni, ade beberapa org baby yg menarik perhatian aku.. Rase xsabar nak dpt baby cepat2...

Ini Haiqal(pgkat pakcik) n Iman(anak buah) - Melaka


Muaz n Wirdad - Muar


Awin - Muar

No comments: