Wednesday, January 14, 2009

19th times! MY 1ST HONEYMOON

MY 1ST HONEYMOON..



2 JANUARY 2009-1st time g honeymoon..Best xterkata.Berdua-duaan dgn insan tersyg..Selama ni, g dating, kena balik sblm mlm. Skang ni, bleh dating bermlm2..Syok.

Kami pegi FRASERS HILL. Ade yg tanya,nape g sana?Sukati ktorg la nak g sana..Tmpt sana lebih best..Sunyi, sejuk,prlawat pun xramai mmbuatkan privacy kami tidak terganggu..Best sgt..

Klo ikutkan ati, every months perkahwinan ktorg, we want sweet honeymoon..Best sgt honeymoon ni..

End of story about hnymoon. Skang ni cite psal berat bdn aku,ye..Nak share wf u all..Rite now, i loves food. Tabiat mkn aku sudah menjadi2..Ptg balik sekolah, aku mkn nasi. Then aku mkn roti pratha instant. Tau je la roti2 mcmtu, bape byk minyak yg tersorok. Pastu, mkn buah epal 1 bijik.Lepas tu, aku suap Quaker oats plak..korg pecaya x?

Adakah aku ni ade simptom2 pregnant? Akku xcheck lg sbb blom waktu nk kena check..Tp 1 yg aku perasan, skang ni, aku makin aktif..Ntah apsal ntah..Ade 1 lg perubahan ketara. Dlm ms 3mggu, aku dah naik berat badan 4kg. Huhuhuu..aku panik!!!!

No comments: