Thursday, December 11, 2008

17 times! TAKUTTT....

Tanggal 11 dec 2008- Perasaan memuncak apabila tunangku tidak boleh dihubungi..Perasaan bercampur baur.Apa perasaan dia pada aku, apa yg akan berlaku saat2 tarikh bersejarah ini akan berlangsung..Aku takut la..

Skang ni, aku kena buat keje sorg2..Mcm2...Sedih aku..Semua perkara membuatkan aku sedih. Tambahan pula tiada kabar berita dr tunang tersayang..Abang tenangkan diri btul2 ye..pasni ayang plak tenangkan diri tau!

Utk lepaskan ke"tensen"an aku, aku telah call besfren aku utk meredakan kerisauan n kebuntuan otak ku ini.. Terima kasih pada AKI n YUS kerana menenangkan aku..Thanks frens..Kwn aku ni, AKI, seorg isteri org,mybe dia penah mengalami situasi cam aku.YUS plak akan menghadapi perkahwinan seminggu sblm tarikh pernikahan aku.So, aku aspect mereka berdua ni pernah merasa apa yg aku rasa,then ade kata2 semangat yg bleh meredakan aku...

Biarpun aku bersendirian meneruskan kerja2 terakhir ini, akan ku usahakan sehingga sehabis baik...InsyaAllah...Aku berserah pada Mu, ya Allah...

3 comments:

MiSaE said...

adoi...ciannyer kamu..moh kite kua jln2 esok nak??hehehe

mushamaya said...

Don't be afraid..it's just as usual as you weak up on the morning..just the different is you will weak up with somebody 'your love one' beside you. Thanks to god and prays to the most. everything will be fine..God bless you and happily ever after till the afterlife.

mushamaya said...

wedding photos please!!!