Sunday, September 21, 2008

6th time! DATING LAGI !!


Tanggal 20 September 2008-Pegi dating utk semak tempahan kad kahwin..Tapi adikku Ilin plak ajak pegi TM-Menara Pucuk Rebung tu! korg penah pegi x? Percaya atau x, aku pegi ke tgkt 50...Cayalah..pegi dgr tklimat bisness TM.

Then, pas pkul 1.30 tgh, kami berganjak ke S.Alam(Alam Sentral) utk melihat tempahan kad kawin kami.. Begitu teruja sesangat utk menenpuh ari bahagia..

Berbuka pose plak kt mane? Kat Nachos2 di SACC mall. Tau x, ktorg dpt seat luar dr kedai... Huhuhu.. Dapat seat kt khemah bazar2 ramadhan sana..

Tanggal 21 September 2008- Hari ni pegi jln2 kt Sogo, Jln TAR. Di Sogo, beli kasut. Mulanya nak teman abang aku je beli kasut. Tapi abg aku hasut beli kasut jugak! Aku pun bli la 1. Sembonia pnye brand.. Then abg aku pnye kasut, brand Bonia. 1st time pakai kasut mahal nih!

After that, ktorg pegi ke jln Tar, aku bli tudung, baju melayu utk adik n bapak aku. Nak tau, abg aku pun nak jugak! Paling bestnya, dia dpt 2 helai tu! Katanya nak minta adiah sbg tunang,kononnya..huhu~~ Tapi aku xkisah..

Pkul 430, kami pulang naik PUTRA LRT ke Tmn Jaya,then g bazar ramadhan Tmn Medan beli ayam golek, murtabak n air asam boi! Berbuka kt rumah aku, bersama2 abg, ibu,bapak, dan adik2 aku...

1 comment:

MiSaE said...

huwaa..suda beli kasut raye..aku blom beli lagik..huhu