Tuesday, September 16, 2008

4th time! BULAN PUASA

Puasa ke 17 - Harini dalam sejarah,aku bangun pagi2 ganti ibu aku kejutkan adik2 bgun sahur. huhu.. Bagus x aku ni? Aku bangun panaskan lauk sup ayam yg aku masak utk bebuka semalam. Aku masak air utk buat teh o panas. Then kejut adik2 aku...huhu...

Terasa diri ni mcm ibu2 pulak! kehkehkeh.. Anyway, nak kawin, kena stat buat sesuatu.. Tapi yang aku sedih, adik2 aku xmkn pun lauk sup ayam aku tu. Dorang mkn benda lain. Bila aku ty apsal xnak mkn? Dorg jawab xde selera. Aku syorkan mkn sup ayam aku. Tau ape dorg ckp? Sup ayam aku tu la yg buat xberselera! huhu... Sodihnyo ati den...

Xpe2.. Ni namanya ujian di bulan Ramadhan.. Sok aku try masak benda lain plak> hrp2 mereka suka..

1 comment:

MiSaE said...

huhu..siannyer kamu.sabo2 aku pon penah jadi camtuh..x)